Etiketter

, , , ,

SERIÖST!
Jag är inte världsbäst på att köra, men jag vet iallafall att jag INTE ska tvärnita när en bil står still framför (och har gjort ett bra tag) , speciellt inte när man har ca 5 bilar efter sig!!??

Fick tvärnita för idioten framför mig inte såg? Eller sket i att det är halt och man glider iallafall 10 m med bilen vid en nädbroms. Ahhh, höll på att köra in i baken på honom innan jag gled över på andra körbanan! Som tur var körde ingen där, men hade de gjort det hade jag varit på sjukhuset nu!

Har iallafall lärt mig att om jag får, eller snarare NÄR jag får sådana idioter framför mig igen så ska jag svänga mot motsatta håll än andra körbanan.

Varför kan man inte bara vara försiktig om man inte kan köra i snö? Eller skita i det helt och hållet? OCH ALDRIG TVÄTNITA UTAN GÖRA MJUKA BROMSNINGAR OM MAN KAN! För denna kärringen kunde det! Ahhhrg