Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Många hörde av sig till mig ang min nya design. Tydligen kunde man inte se den från telefonen?
Så jag fick gå tillbaka till min gamla design. Funderar dock på att byta till blogg.se eller liknande för WordPress har inte alls mycket att erbjuda oss till utseende.

 

Iallafall, jag har en rolig (och en aning skrämmande) rolig sak att berätta för er!
Jag kommer berätta allt när det är bestämt, och när. Jag gillar ju inte att blotta mig och min fetma för massa människor (ja, jag vet jag har en blogg – men ni som läser ni vill läsa!) Så det jag ska göra kommer vara en utmaning för mig personligen och för själförtroendet. Återkommer med mer senare! 😉

 

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och lägga mig i soffan och kolla på nya avsnittet av Game of Thornes!
Någon som ser på detta mer än jag?