Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Sitter och kollar på viktop.se , på folk som lägger upp före & efter-biler. 

Jag börjar gråta.
Tänk om jag aldrig kommer gå ner så mycket? Tänk om jag bara går ner 10 kilo? 

Jag vet att det är bättre än inget, men jag orkar inte se ur som jag gör mer. Jag blir för varje dag mer och mer olyckligare med min kropp. VARFÖR kan jag inte må bra? Jag har allt. Finaste huset, min underbara sambo som jag älskar så jävla mycket (gråter ännu mer nu, ja.) Och jag har vänner/familj som verkligen stöttar mig när jag behöver dom.

Min kropp förstör mitt liv. Jag orkar inte mer snart. HUR kan det ha blivit såhär? Varför sa ingen något? Varför blev jag inte mobbad? VARÖFR SA INGEN NÅGOT TILL MIG???
Min familj har fått mig ”att hålla igen” seda jag var ca 10 år, och det har jag.
Har jag en sjukdom? Varför i helvete är jag så jävla fet och äcklig? Jag är ju fan inte ens söt längre. Inga kläder passar och jag gråter nästan varje gång jag duschar för jag måste se min kropp naken.

Jag oroar mig inför operationsdagen. Klarar jag gå ner 9 kilo? Jag måste. Jag har gått på pulvet innan, men inte mer än 4 veckor och absolut inte gått ner 9 kg på det. Jag har så jävla svårt för att gå ner i vikt. Varför i helvete har jag blivit såhär stor? Ingen förstår min smärta inombords, och jag hatar blickar från folk. ”Se, där kommer fettot som äter godis och chips varje dag. Och dricker cola till frukost.

Jag är så jävla deppig just nu. Jag borde inte vara det, jag har fått operationstid och allt. Det kommer förhoppningsvis att bli bättre. Men tänk om det inte blir bättre?
Tänk om jag kommer se ut som det jävla träsktroll jag är i resten av livet?

Vad fan ska jag göra då?

IMG_1028Vem är detta? Och vart fan är jag?