Har haft det väldigt trevligt, och fick sova till 10! Hade ställt klockan på 8, men kände att det var överdrivet.

Jag och svärmor plockade, dukade, gjorde mat och allt annat. Det blev så himla mysigt!

20121225-010620.jpg

20121225-010634.jpg

Jag skulle göra julskinkan, vilket inte var så bra för jag har en tendens att glömma saker. Inget undantag idag. Tror jag fick springa till köket för det luktade bränt 6 gånger. Men sen blev perfekt! OCH GOD!

Fick JÄTTEFINA julklappar. Speciellt av min bror fick jag ett finare ko/ren/älg-huvud (plast) Jättefint! Kan ta bild imorgon. Och precis vad jag önskar mig. Fick även presentkort av sambon på tatuering (YAY!) blir en stor efter eventuellt operation.

Fick lite andra saker och TRE mortlar. Haha, kul!

Nu ska jag knopa, har inga planer för imorgon, superskönt. Bara gå hemma i pyjamas! 😉

Kram! Och hoppas alla fick en bra jul!