Nej, jag har inte stressat mer än nödvändigt. Mer att jag har ca 100kvm mer att städa än innan.

Just nu svärs det VÄLDIGT mycket från sambon som spelar Wii, och jag vinner RÄTT ofta! 😉

20121222-225638.jpg

Har idag försökt städa huset, gått relativt bra. Var en runda på Ikea med mamma och köpte ca 15 ramar som jag skulle sätta upp på väggen. SÅ ÄR DET BETONG! Och har ingen skruvdragare så jag kan skruva upp de med plugg. Så får vänta tills imorgon när pappa är hemma!

Ska hämta svärföräldrarna som kommer från Stockholm vid 14.00 imorgon, så upp tidigt ännu en dag. Ska spela bingo (tradition med mina föräldrar, men de kunde ej) och är SÅ glad att svärföräldrarna sa ja! Och att de kommer ner nu i jul OCH stannar en vecka. Älskar de där människorna! Så sköna och bäst! 🙂

Vi KANSKE hörs i jul, får se hur mycket tid jag har över. (Ska ha julafton här med 10 personer, så kommer ha fullt upp)

Iallafall: GOD JUL FINA VÄNNER! Hoppas det blir den bästa julen för er.