Önskar jag kunde ligga kvar i sängen extra mycket idag. Hade sovit med ena armen utanför täcket, och sambon var vaaarm när jag kröp ner innan jag var tvungen att gå upp!

Iallafall så hade jag en helt SJUK dröm. Det var jag och 3 andra personer (vet ej vilka) men vi var först bara 2, jag och en till från början. Vi blev instängda i en galleria, där de var fest eller liknande, och man kunde köra bil där inne, sjukt flummigt. Vi var iallafall jagade av personalen för vi hade mördat någon, sedan var det två som hjälpte oss och fly, men blev skadade så vi fick lufta upp de på vinden.

Låter så himla fjöntigt och bara ”en dröm?” Mens det var så verkligt! Vi satt där i fönstret och tittade ut på gatan där det var massa fulla människor och vi ville verkligen ut.

Nog om det.
Har noll lust att jobba idag. Är för trött och vill hem. Hem!